آخرین اخبار
کد مطلب: 124240
سردار نقدي:
برخي با خروج از مدار انسانيت درصدد مصادره حق آزادي هستند/ نه گفتن به طاغوت‌ها و ايستادگي مقابل آنها شرط مسلماني است/ لزوم پياده کردن منويات شهدا براي جلوگيري از ناهنجاري‌هاي اجتماعي
تاریخ انتشار : 1395/07/26 10:37:58
نمایش : 1696
رئيس سازمان بسيج مستضعفين با بيان اينکه برخي با خروج از مدار انسانيت درصدد مصادره کردن حق آزادي انسان‌ها هستند، گفت: نه گفتن به طاغوت‌ها و ايستادگي در مقابل آنها شرط مسلماني است.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان، به نقل از خبرگزاري فارس ، سردار محمدرضا نقدي  صبح امروز در مراسم اعزام کاروان راهيان نور بسيج اردبيل اظهار کرد: کاروان راهيان نور که با استقبال بسيار مناسبي در سطح کشور روبه‌رو شده است در واقع درس آزادگي و آزادي به دانش‌آموزان مي‌دهد و به آنان مي‌آموزد مختار بوده و خود تصميم‌‌گيرنده براي مسير زندگي خويش باشند.

وي با يادآوري اينکه شهداي ما پيروان راستين مکتب امام حسين(ع) بودند، افزود: خداوند آزادي را به انسان اعطا کرده است و از اين طريق اجازه تصميم‌گيري را به وي داده اما در اين ميان انسان‌هايي که از مدار انسانيت خارج شدند و قصد تجاوز به حقوق ديگران را دارند و مي‌خواهند حق آزادي انسان‌ها را براي خود مصادره کنند، بايد با روحيه آزادگي ملت‌ها سرکوب شوند.

 

رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت: اردوهاي راهيان نور نشستن پاي کلاس درس شهدا و آموزش درس آزادگي و آزادي است.

 

نقدي با اشاره به اينکه در مقابل طغيان و طاغوت‌ها بايد ايستادگي کرد، بيان کرد: انسان‌هايي که به کرامت خود احترام مي‌گذارند و براي حفظ آزادي و انسانيت خود در مقابل طاغوت‌ها و زورگويان سکوت نمي‌کنند شرط ايمان خود را که همان تسليم نشدن است به جاي آوردند.

 

وي کفر ورزيدن به طاغوت و طاغوتيان را خصوصيات بارز يک انسان آزاده عنوان کرد و گفت: نه گفتن به طاغوت‌ها و ايستادگي در مقابل آنها شرط مسلماني بوده و عبور از اين معبر نشانگر آزادي هر انساني است.

 

رئيس سازمان بسيج مستضعفين راه امام حسين(ع) و شهادت را راهي متعالي اعلام کرد و افزود: شهدا به ما مي‌آموزند که با نرفتن زير بار ظلم و جور دست زورگويان و طاغوتيان را کوتاه کرده و قدم به قدم با شهدا تا مسير اعتدال و آزادگي گام برداريم.

 

نقدي به شهداي شاخص دانش‌آ‌موز و نوجوانان شهيد کشور اشاره و حرکت‌هاي آنان را در مسير مبارزه با طاغوت قابل ستايش اعلام کرد و افزود:  شهادت معبر و مسيري به سوي رسيدن به فيض عظيم است و اگر در مقابل طاغوت‌ها با هيچ روندي موفق به کاميابي نشديم هجرت و شهادت بايد در سرلوحه کار قرار گيرد.

 

وي با تأکيد بر اينکه شهداي ما مسير مبارزه با کفر و ظلم را به ما آموختند، گفت: مبارزه با ضد انقلاب بارزترين خصوصيات اين شهدا بود و اگر ما بتوانيم منويات شهدا را در جامعه پياده کنيم اين همه شاهد ناهنجاري‌هاي اجتماعي نخواهيم بود.

 

رئيس سازمان بسيج مستضعفين مکتب شهدا را مکتبي سراسر آزادگي اعلام کرد و يادآور شد: اگر اخلاقيات و منويات شهدا در زندگي ما پياده شود ممکن نيست با کوچکترين مشکلي خانواده به مسير طلاق بيفتد يا جامعه‌اي گرفتار اعتياد و مواد مخدر باشد.

 

نقدي ترويج ارزش‌هاي اخلاقي در جامعه را بسيار مهم اعلام کرد و گفت: راهيان نور فرصتي بسيار بزرگ است تا بتوانيم با روحيات شهدا آشنا شده و آن را در زندگي شخصي و اجتماعي خود به کار بريم.

 

وي از دانش‌آموزان خواست با دريافت پيام‌هاي شهدا و ايجاد ارتباط قلبي با آنها در اين اردو مسير زندگي خود را به سمت تعالي و الهي شدن سوق دهند و زندگي خود را متحول کنند.

 

رئيس سازمان بسيج مستضعفين سفر راهيان نور را سفر الهام گرفتن از شهدا اعلام کرد و گفت: شهدا راه تعالي را انتخاب کردند و اميدواريم دانش‌آموزان ما نيز از اين سفر با روحيه متعالي بازگردند.

 

انتهاي پيام

 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس